Doft av nybakat

2010-09-07 09:34:19
Min Dag
Godmorgon!
Hade ju tänkt att jag skulle ta en springtur nu på morgonen vid åtta-tiden, men så vaknade jag och kände att det gjorde ont i halsen och dessutom nös jag lite senare, så jag tänkte att jag låter kroppen vila lite tills på torsdag för då ska jag gå på spinning. Åh, så kul!
Vaknade dessutom av mig själv och kände att det gjorde lite ont i halsen och tänkte att då kan jag lika gärna sova en stund till och vakna av väckarklockan. En stund senare vaknade jag av mig själv igen, och blev jätte rädd att jag hade försovit mig och inte vaknat av väckarklockan. Men då var klockan kvart i sju, eller något sånt, så jag somnade om igen. Men så vaknade jag ytterligare två-tre gånger och trodde att jag hade försovit mig igen, vilket jag alltså inte hade gjort. Jobbigt att vakna flera gånger samma morgon och i vanliga fall brukar jag vara jätte trött när jag har gjort det, men idag tycker jag att jag är hyfsat pigg i vart fall.

Mami håller på att baka så det luktar nybakat i hela huset. Trodde att hon skulle ha hunnit baka bröd till mig innan jag vaknade så jag skulle kunna äta nybakat bröd till frukost, men hon höll på att baka kakor när jag vaknade så det blev inget med det. Men när jag kommer hem i kväll ska jag äta nybakat bröd! Mums.

Håller på att laddda över lite bilder från kameran och kanske slänger upp ett inlägg innan jag går  (eller springer) till bussen vid tio-tiden.
Ha en fin tisdag! (:

Snart kommer snön , om några månader eller så... Ojojoj

Kommentarer
Postat av: Korneliusjohanna

A exceptional happy site!

2011-01-14 @ 11:01:22
URL: http://korneliusjohanna.blogstie.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0