Fredag

2010-09-24 17:33:48
Min Dag
Hej!
Har över 300 inlägg att gå igenom på Bloglovin'. Det är egentligen inte lika kul när det är så många för då känner man verkligen att man måste ta sig igenom allihop och det blir mer ett tvång än nöje. Men jag vill inte trycka på "Markera alla inlägg som lästa" för då kanske jag missar något, så det finns inget annat att göra än att ploga sig igenom dem.

Skulle egentligen haft engelska-redovisning idag men jag kunde/kan inte hitta mitt engelskahäfte där jag har skrivit vad jag ska säga, så vi fick skjutit på det tills på måndag. Typiskt, för det hade varit skönt att bli av med det...

Efter skolan gick jag hem till Patrik för att sedan cykla tillbaka till skolan med hans gamla dator som skulle lämnas in. På vägen dit stack jag in på Maxi och köpte lite glutenfria saker till kemi-klassen så att alla kan baka glutenfria kakor till fredagsfikat.
När jag lämnat datorn och hämtat mina franskaböcker cyklade jag vidare upp till Munkegärde där jag skulle hämta Emelies skrivbok för jag ska skriva något om henne i den under helgen. Seda cyklade jag ner igen till Kungälv för att se om jag kunde hitta något fint till Patrik för det är en mycket speciell dag idag.
Först gick jag in på Axelsons Interiör och hittade ett svart glas som det stod I love you på, men jag hade inte tänkt att köpa det utan tittade bara lite. MEN så råkar jag naturligtvis tappa det så det hamnade på golvet och blev till glasskärvor. Butiksbeträdet kom med kvasten och började sopa upp. Hon sa att jag inte behövde betala så jag smet ut ur affären och gick till en annan affär där jag hittade något fint. (:

Nu ska jag fortsätta ta mig igenom alla blogginlägg tills Patrik kommer hem igen.
Ha en underbar fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0