Godnatt

2010-09-30 21:54:08
Min Dag
Somnade en kort stund innan jag skulle gå till spinningen så jag var trött och ville helst bara ligga kvar, men jag kom iväg (med lite hjälp av Patrik). Väl där så är det ju inte så mycket att göra än att gå på passet och det är bara innan som det kan kännas jobbigt för när man väl är där så känns det rätt bra ändå! Och så gjorde det också idag.
Och det känns i benen och rumpan att jag har tränat! Men det är bra för då vet jag att jag har tränat "ordentligt". Wiho!

Har övat litegrann på franskan och det känns som om att det kommer gå bra på provet imorgon; men som sagt så är det ju ny lärare och alltså nytt upplägg av prov så det kan ju faktiskt gå hur som helst om jag har lyckats öva på "fel saker". Önska mig lycka till! :)

Glömde en viktig lapp om jag vill ha en fransman hemma hos mig i en vecka eller inte hemma men som tur är så har mami löst så att jag kan få den imorgon (sista dagen att lämna in imorgon!) med hjälp av mormor och min moster. En mindre sak att oroa sig över...

Nu ska jag gå och lägga mig tillsammans med Patrik.
Ha en fin kväll/natt :)
Godnatt


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0