Grattis på födelsedagarna

2010-09-11 18:16:53
Min Dag
Hej!
Det verkligen ösregnar ute! Eller som vi beskrev det förut: väldigt många små regndroppar. Otur för min farbror och faster som ska ha kräftskiva idag för de tänker ha fem kamp utomhus. De har satt upp ett partytält, men det kommer ju ändå bli blött på både gäster och spel. Mami och pappa ska också vara med och äta kräftor.
Själv tänkte jag sitta hemma hos oss och mysa med pojkvännen. Emelie ska bort och passa min minsta kusin i farbror och fasters hus så vi kanske blir ensamma hemma.

Idag fyller tre stycken
som jag känner år så det verkar vara en populär dag att födas. Så grattis till er som fyller år (: .

Nu blev pojkvännen klar
med att duscha, wiho.
Ha en underbar lördagskväll (:
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0