Hemma på fastlandet igen

2010-09-20 19:20:35
Min Dag
Hej!
Nu är jag (äntligen) hemma igen. Har väldigt ont i halsen, vilket jag tror beror på att det blåste som tusan i går. Eller det var ju ingen orkanstorm direkt, men det blåste en del.
Ska ta en dusch snart tänkte jag och ta på mig nya, rena kläder och bänka mig framför Biggest Loser Sverige. Tänkte bara säga att jag fortfarande lever och inte blev kvarlämnad av misstag på ön. Vilket jag för övrigt inte tror att någon annan heller blev...
Har lagt in alla bilder från kameran till datorn och jag tänkte redigera dem och skriva några fler inlägg om helgen.

För övrigt tycker jag att det är en skam att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen. Fy bubblan!

Ha en fin kväll!

Känner mig inte megafräsch just nu, så det blir en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0