Jag har röstat!

2010-09-19 11:13:21
Min Dag
Godmorgon på er!
Har precis kommit hem från att ha röstat. Och nu går det inte att ångra sig, som pappa sa när vi åkte hem igen. Men det känns som om att jag har röstat på det jag tycker är rätt. Hade så gärna velat se valvakan i kväll vilket jag troligtvis inte kan för jag ska vara på en ö ute i havet där täckningen är sämre än hemma hos mig och inget internet. Kanske att någon har med sig internet eller iPhone men jag får se hur det blir med det. Hade så gärna velat se!
För övrigt tycker jag att det är en skyldighet man har att rösta, för jag anser att om man inte röstar så förnekar man demokratin. Man kan rösta blankt om man inte tycker att det finns något parti som är bra, men huvudsaken är ändå att man röstar! Så jag hoppas att ni som kan och får rösta verkligen gör det!

Nu ska jag fortsätta packa och vid halv tolv åker jag och pappa och hämtar Willig. Sedan blir det Krokholmen med italienare och klassen!
Och eftersom jag har lite tajt om tid just nu hinner jag inte lägga upp ett inlägg om min gårdag, så det får komma när jag kommer hem från Krokholmen på tisdag!
Ha en fin dag <3 :)










Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0