Jag kan mina glosor

2010-09-16 20:58:30
Min Dag
Det var hur skönt och underbart som helst att spinna! Verkligen den bästa träningsformen om ni frågar mig! Kommer väl känna av dagens träning i låren imorgon när jag ska gå upp för alla trappor i skolan..

Tränade på franskaglosorna förut och de verkar sitta som ett smäck! Skönt. Och nu hoppas jag att vi blir förhörda på dem imorgon med, hehe.
Nu ska jag bara fixa lite småsaker och sedan blir det läggdags; ska upp tidigt imorgon för jag börjar 7:50 (enda dagen jag gör det!).
Så godnatt och sov gott (:


Kommentarer
Postat av: Ibrahimsolveig

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 11:02:10
URL: http://ibrahimsolveig.blog13.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0