Proppmätt

2010-09-10 22:22:31
Min Dag
Hej igen!
Kom hem för inte alltför länge sedan. Är proppmätt och lite trött efter kalaset (fast i och för sig så har jag varit mer eller mindre trött hela dagen).  Tänkte att jag ska lägga mig inte alltför sent för jag ska ju upp någon gång vid halv tio/tio-tiden så jag kan gå på spinningen på morgonen. Ska gå med mami och kanske om Patrik kommer upp imorgon (vilket jag inte alls räknar med) så följer han också med. Ska bli kul i vilket fall!

På engelskan idag fick vi ett gammalt utdrag ur ett högeskoleprov. Gick väl sådär faktiskt. Engelska är inte direkt mitt starka ämne om jag ska vara ärlig, så det var väl därför antar jag. Men vi ska öva några gånger till så jag kan ju hoppas på förbättring!
Skolröstade idag också. Spännande att se om de sätter ihop det till någon statistik som t ex "om bara alla elever på Mimers hus hade fått rösta hade det sett ut såhär i riksdagen...". Lite roligt att de inte tänker på att alla inte röstar jätte seriöst utan lägger en röst på vilket parti som helst utan sedan gör en statistik av rösterna och tror att de får ett seriöst resultat. Tråkigt kanske, men det är så det är.

Nu ska jag kolla upp några saker och sedan ska jag gå och lägga mig.
Godnatt och ha en fin kväll (:

Old.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0