Regn

2010-09-14 08:43:10
Min Dag
Godmorgon!
Hade tänkt att jag skulle ta en springtur nu klockan åtta men när jag tittade ut genom fönstret öste regnet ner och så blåste det. Inget bra väder att springa i, alltså. Ska höra med mami om hon ska till Friskis idag, annars får jag springa utomhus när jag kommer hem, vare sig det regnar eller inte. Usch, hoppas, hoppas att det slutar regna!

Börjar 11:05 idag med SO där vi ska fortsätta att jobba om politik och ideologierna. Slutar efter matten någon gång efter två. Ska åka in till Göteborg då och hämta ut två biobiljetter till filmen Dumma mig. Hoppas att det finns några biljetter kvar så det inte blev som förra gången då jag kom försent och biljetterna var slut. Idag är första dagen som man kan gå så det borde väl vara några kvar i vart fall när jag kommer...

Igår fick vi reda på att vi bara ska vara ute på krokholmen en natt, alltså kommer vi hem på måndag eftermiddag igen. Italienarna ville vara mer i den svenska skolan för att se hur vi har det här, så nu kommer de att få vara med i skolan på både tisdagen och torsdagen.

För övrigt så är bara fyra dagar kvar till jag fyller år. Wiho!

Såhär ser jag ut när jag nyss har vaknat...



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0