Ryggont

2010-09-05 17:57:09
Min Dag
Hej igen!
Har hamnat hemma hos Patrik nu. Övningskörde hit till Kungälv och det gick, enligt mig själv, väldigt bra! Jag klarade av att köra iväg flera gånger efter att jag stannat utan att det blev en rivstart! Börjar få koll på när jag ska växla och var växlarna ligger nu också. Framsteg, framsteg!

Patriks morbror med familj och hans kusin som är i Sverige och hälsar på från Ungern var här förut. Vi satt och fikade med de och åt hur mycket morotskaka som helst! De andra (förutom Patrik och jag som inte kan språket) satt och pratade ungerska, som jag för övrigt tycker lät som finska då och då, så där satt vi och förstod ingenting. Fast Patrik mamma och Patriks moster var snälla och översatte ibland, men jag kände mig ändå lite utanför...

Hur som, så hade jag ont i ryggen när jag vaknade och har haft det sedan dess. Mest känns det när jag andas. Tror att det har hänt något med en muskel där bak, så jag antar att det hände något när jag sprang igår. Ska be Patrik massera mig lite sedan och hoppas på att det blir bättre!

Snart blir det middag! (:
Ha en finfin söndag!

Slänger in en fin sommarbild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0