Sängdags

2010-09-12 22:42:06
Min Dag

Har nästan precis kommit ut från duschen. Glömde två av mina krämer hemma (har sådan himla torr hud att det kliar och sticks om jag inte använder krämer efter att jag har duschat) vilket inte var jätte bra. Men som tur är har Patrik av någon anledning en miniburk med  Niveakrämen som jag använder, och sedan fick jag ta hand- och nagelkrämen till resten av kroppen. Inget annat att göra och bättre än inget så att säga.

Börjar skolan någon gång vid halv tio med kemi. Kommer hem vid fyra någon gång eftersom jag ska spela tvärflöjt och måste ta tre-bussen hem.

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min pojkvän som ligger och tittar på en dokumentär om pirater utanför Afrikas kuster, eller vad det är för program...
Godnatt (:

Old. Har inga bilder på Patriks dator så jag får ta gamla som jag redan har lagt upp sedan tidigare, om ni undrar varför jag lägger upp bilder som jag redan har lagt upp förut. Tycker det är lite trevligare och roligare med en bild till inläggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0