Söndag

2010-09-12 14:51:46
Min Dag
Hej hej
Är hemma hos Patrik nu och väntar på att han ska komma tillbaka från gymmet.
Usch,  har en sådan huvudvärk. Vet inte varför men gissar på att jag har druckit för lite vatten. Så jag tänkte dricka lite sedan och se om det hjälper; hoppas det!

La in franskaglosorna förut imorse innan jag åkte hemifrån så jag ska öva på dem någon gång idag. Har tvärflöjtsläxa också som jag skulle behöva spela igenom, men det känns lite dumt att spela här hemma hos Patrik. Dessutom har han inget notställ så jag får lägga noterna på bordet och spela med böjd nacke vilket inte är en jätte skön ställning att spela i. Så jag får väl se om jag plockar fram flöjten eller inte.

Nu blir det lite bloglovin tror jag allt.
Ha en fin söndag!

Snabbredigerade lite bilder innan jag åkte hemifrån också, så här är en snabbredigerad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0