Söndagsmorgon

2010-09-05 10:50:25
Min Dag
Godmorgon!
Sitter och äter ridgrynspudding med jordgubbssylt till frukost, gott!
Tänkte lägga in några franska och engelska glosor så det går bättre på läxförhören nästa vecka! Hade glömt att öva ordentligt så det gick inte så himla bra på franskan men desto bättre på engelskan för där var det muntligt förhör och inte skriftligt och som tur var fick jag ett ord som jag kunde!

Senare idag tänkte jag åka hem till Patrik. Eller jag tänker och kommer att åka hem till Patrik. Ska bara dammsuga mitt rum först, sedan får jag åka. För en städning av rummet behövs kan jag säga...

För övrigt blev det inget Theme Hospital igår. Det ville inte installeras på varken min eller Emelies dator. Så jag spelade Sim City 3000 istället som egentligen är jätte tråkigt för det går inte att klara av att ha en stad utan att man blir bankrutt... Fast jag har i och för sig inte testat att använda fusken än.

Ha en finfin söndag! (:

Titta så söta mina små katter är när de samsas om maten (:
Namnamnam

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0