Theme Hospital

2010-09-04 15:33:29
Min Dag
Hej!
Började den här dagen med att ta en springtur. Riktigt härligt! Fast är lite trött, men inte segt trött utan trött för att jag har ansträngt mig.

Jag och Patrik försökte se på Ugly Betty förut (vi har ju bara ett avsnitt kvar på säsong ett!) men det ville inte dvd-skivan att vi skulle göra för den hackade och ville inte visa menyn, så vi bestämde oss för att försöka se den hemma hos Patrik imorgon på hans dator för att se om det kan hjälpa.
För övrigt har Patrik precis åkt hem. Han ska på bio med några kompisar och sedan ut på krogen och då kan jag inte följa med för jag är ju inte över arton än (och dessutom så får han juvara lite själv med sina kompisar också...).

Blev jätte sugen på att spela Theme Hospital förut och jag är fortfarande lite sugen så jag tänkte installera det på min dator och sedan hoppas, hoppas att det gamla spelet vill fungera!
Men först så ska jag lägga in mitt "träningspass" på jogg.se och kanske slänga in några glosor på glosor.eu också.

Ha en jätte fin lördag (:

Fin bild jag tog i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0