Torsdag 30 september

2010-09-30 15:23:25
Min Dag
Hej hej!

När jag vaknade imorse var det 16 grader i rummet. Brr... Jag och Patrik hade lagt oss med fönstret öppet och det kanske inte var jätte bra. Så när jag vaknade tände jag ett värmeljus i rummet i hopp om att graderna skulle öka lite. Men det hann bara bli 19 grader tills vi skulle gå (inte så varmt om man jämför med temperaturen i resten av huset).

Idag hade jag kemi, fysik och ännu mer fysik. Läraren var sjuk idag igen så vi hade den andra fysikläraren istället. Tror jag börjar förstå det vi håller på med i fysiken nu och det är väldigt skönt! Då finns det i vart fall lite motivation att ta sig igenom det.

Ska på spinning sedan efter fem och tills dess ska jag vila lite, kanske äta och plugga franska eftersom jag har prov imorgon! Första provet i franska steg 5 och det första provet är nästan jobbigast när man har en ny lärare för då vet man inte riktigt hur denne lägger upp sina prov. Vissa går mycket på glosor och att man ska ha pluggat verb, andra vill att man ska ha läst texterna och kunna återberätta dem till exempel. Så det ska väl bli lite "spännande" att se.

Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0