Italienarna är här

2010-09-17 16:10:45
Min Dag
Hej!
Just nu står ungefär hälften av mina klasskompisar i Göteborg och väntar på italienarna som ska hämtas upp klockan 16 på centralstationen. Funderade ett tag på om jag skulle åka med Patrik in, men jag beslöt mig för att åka hem istället. Kommer förmodligen att få träffa de flesta imorgon för det verkar som om det finns planer på att hitta på något med alla italienarna och då tänkte jag hänga på!
Fast eftersom jag fyller år imorgon (WIHO!) så kan jag inte vara borta hela dagen och mami slutar klockan 17 så då ska vi fira mig!

Kom försent till franskan idag och jag förstår inte hur jag kunde lyckas med det, men jag gick hemifrån Patrik en kvart innan så jag borde ha hunnit. Men jag fick ta en buss för att försöka hinna, men den var såklart lite försenad så jag kom försent i vilket fall.
Skulle haft redovisning på engelskan idag men några hade lagt till diskussioner på sina redovisningar så vår hanns inte med så vi får vänta tills nästa fredag. Hade varit skönt att få gjort det idag så man blev av med det, men men.

Nu ska jag gå och se om det finns något att äta för jag är lite hungrig.
Ha en fin fredag!

Min nya jacka som jag inte tror att jag har visat.
Den hänger lite konstigt men jag har fixat till det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0