Ekologisk bomull, nålen för varenda unge och ett brev

2011-04-24 14:00:00
Konsumtion
Jag var ju i Göteborg igår med Emelie och mami. Mami köpte en jättefin trench coat som jag kanske visar någon gång.
Men det här följde i vart fall med mig hem:




De här shortsen som jag letade som en galning efter igår och hittade de till slut på H&M på Backaplan.
De kommer från H&M Conscious Collection och är alltså gjord i ekologisk bomull. Himla bra!


Det här baslinnet från Cubus tipsade Eme mig om, och själv köpte hon två nya. Invigde det igår förresten på middagen.


Den här broschen är himla bra för pengarna går till Unicef och att stödja sådana bra organisationer är nästan ett måste, tycker jag.


Min gamla mascara har jag haft alldeles för länge (man ska slänga den efter att man har använt den i tre månader på grund av bakterier) så jag passade på att köpa den här från Lumene när Lindex hade kampanjpris.
Den är vattenfast för jag köper nästan bara vattenfasta mascaror, annars blir jag en panda om jag svettas eller gråter.
Testade den igår, för övrigt och det blev liksom lagom mycket tycker jag. Lite vardagsfint, ungefär.


Och det som jag tycker är finast. Det här halsbandet med ett brev.


Och en svala.




Kuvertet går att öppna
och inuti finns ett "brev" med fin text på. Men det får ni nog se någon annan gång, först ska jag visa min fina pojkvän senare idag, för idag är det vår dag. Fint!
(Det röda är min morgonrock som dumt nog reflekterades i kuvertet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0