Lordag i Italien

2011-04-09 21:22:00
Resor - Italien
Hej fran ett soligt och varmt Italien. Eller just nu ar det inte sa soligt eftersom solen har gatt ner men det har varit idag i vart fall. Harligt och underbart!
 
Ikvall ska jag och min italienare ga pa disko tillsammans med nagra andra svenskar och italienare. Kommer nog bli superkul!
 
Hittills har jag dock...
..upptackt att jag glomt mina duschsaker hemma. (Fick lana schampoo och tval (: .)
...gatt runt i Prato.
...kopt nya duschgrejer.
...atit rostbiff med ris (i olja) och spenat (till lunch) och omelett med parmaskinka och ost i (till middag).
...atit glass tva ganger pa samma dag.
 
Jag har det finfint och alla ar jatte snalla! De jag bor hos har detsutom katter vilket ar super for jag alskar katter!

Ha det finfint allihopa!
Spara
Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0