Mot tandläkaren

2011-04-20 09:34:17
Min Dag
Godmorgon!

Vaknade lite tidigare idag, härligt! Eller jag vaknade av alarmet som jag hade satt på innan jag gick och lade mig, men ändå.
Om ungefär 40 minuter ska jag gå till bussen som ska ta mig till tandläkaren. De ska byta gummiband och tråd, tror jag. Jag åker mest bara dit och låter tandläkarna göra sitt jobb, haha.

När tandläkarna är klara med det de ska göra tänkte jag ta mig en liten shoppingtur. Har jag tur hittar jag en studentklänning och skor, men vi ska nog inte hoppas för mycket ...

Men först - frukost!
Ha en finfin dag! (:


Ungefär såhär ser jag ut idag. Fast ändå inte för det är en gammal bild, hihi. Det enda som är samma idag är nog tröjan, men äsch.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0