Psykologiuppgiften inlämnad!

2011-04-29 14:20:05
Min Dag

Jag har varit hemma en stund nu och det var så skönt att kunna ta tolvbussen hem och kunna sätta mig utomhus i solen.
Har skrivit klart min psykologiuppgift och skickat in. Himla skönt att det blev klart! Nu kan jag fokusera på annat skolarbete som behöver göras. Som exempel en ny psykologiupppgift som ska skrivas och lämnas in på måndag. Fast den är inte lika stor som den jag nyss lämnade in, som tur är. Jag ska bara skriva en liten reflektion över anorexi och vilka tankar jag fick efter att vi hade arbetat med det i måndags. Har nog till och med hunnit skriva klart det. Fast jag ska be Patrik läsa igenom den också, kan hända att jag kan skriva till något tänkvärt.

Nu tänkte jag sätta mig en stund i solen och läsa min tjocka bok som jag lånat från biblioteket. Den handlar om John F. Kennedy och förhoppningsvis står det något bra i den som jag kan ha med i min uppsats.
Sedan måste jag lägga in massa franska oregelbundna verb också, så att jag kan öva på dem. Har ett stort verbprov på fredag! Men efter det får det nog vara nog med pluggande idag.

Ha en fin fredag!

Annars längtar jag så himla mycket efter det här. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0