Sista dagen på påsklovet

2011-04-25 12:03:15
Min Dag
Godmorgon!

Försöker få någon ordning på mitt hår med hårnålar och en tofs. Har "bäbishår" som sticker fram lite här och var, mest från luggen (eller jag har ingen lugg, men där den hade varit om jag hade haft en, alltså ovanför pannan). Det är inte så svårt men det hade ju varit skönare om jag hade kunnat sätta upp en tofs utan att det sticker upp massa hårstrån här och var.

Snart ska jag gå och äta frukost, är superhungrig! Får se vad som finns att äta hemma hos Patrik (där jag alltså befinner mig för tillfället). Efter frukosten tänkte jag få med mig Patrik ut i solen. Kanske plugga lite matte eller ta en promenad, vi får se vad det blir!

Idag är det sista dagen på påsklovet och imorgon börjar alltså skolan igen. Känns lite konstigt för det känns som att det är i mitten av sommarlovet (det är ju så varmt!) och inte alls slutet av april. Det hade ju faktiskt varit skönt om det var sommarlov också, sommarlov är ju liksom aldrig fel.

Men nu, frukost innan min mage kryper iväg till köket själv.
Ha en underbar annandag påsk.





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0