Torsdag

2011-04-28 18:47:18
Min Dag
Vi fick tillbaka biologiprovet idag. Igår var jag jätte nervös över att det skulle gått dåligt, för jag kände det på mig. Men det hade inte gått så fruktansvärt dåligt. Det hade gått så himla ruskigt jätte bra! Och det känns så himla skönt för vi kommer bara ha två prov i den här biologikursen (den är ju trots allt bara 50 poäng).
Så nu ska jag leva på att det gick bra på det provet ett tag, tänkte jag. (:

Jag har precis ätit middag och ska fortsätta med min psykolgiuppgift snart. Det går sakta men i vart fall framåt. Jag lät Patrik läsa igenom det och han tyckte det lät bra i vart fall, alltid något.

Åh, jag är så himla trött. Har lagt mig försent och gått upp för tidigt hela den här skolveckan. Inte bra! Ska försöka lägga mig i tid idag, men vi får se hur det blir med det. Annars kan jag sova igen allt imorgon eller i helgen.

Och appropå imorgon så är vår engelskalektion inställd så jag kommer kunna ta tolv-bussen! Det var längesedan! :)

Nej, tillbaka till psykologin.
Ha en finfin torsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0