En lunch på Chalmers

2011-08-23 21:15:52
Min Dag
Idag åkte jag in till Göteborg och vidare till Chalmers för att äta lunch med Wille. Det var den enda tiden hon hade över för mig idag. Men det var så kul så himlans kul att ses den korta stunden som blev.

Patrik kom och gjorde oss sällskap. När Wille hade gått iväg till sin lektion (?) satt vi kvar en stund för Patriks lektion började en kvart senare än Willes. Då kom Daniel förbi. Bara sådär (eller han går ju där också, så det var väl inte så konstigt egentligen).
Åh, de verkar ha så kul därborta på Chalmers att jag nästan ångrar att jag inte sökte in. Men nu vet jag vad som väntar mig när jag börjar där (om jag nu börjar där, vill säga). Många roligheter!

Innan jag åkte till Chalmers passade jag på att hämta ut min Midnattsloppet-tröja och chip på Stadiumet. Nu är det inte många dagar kvar!


Märkte dock att de hade gett mig en för stor storlek, så jag får åka in och byta någon dag. För övrigt är jag väldans pepp på att få springa den där milen! För tillfället då alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0