Ett nytt sätt

2011-08-16 15:27:43
Tankar Och Funderingar
Idag har min fina Wille och min fina Patrik börjat på Chalmers, och såklart en hel del andra fina personer också.
Jag är så stolt över att de kom in! Så glad för deras skull! Och jag hoppas, hoppas verkligen att det kommer gå så bra det bara kan för dem!

Men det kommer kännas lite tomt och lite konstigt såklart. Att inte gå i deras klass längre. Att vi måste hitta tider då vi kan träffas för att vi inte kommer ses ungefär varje dag (och att Wille tittar i sin egna almanacka istället för i min). Det blir helt klart något nytt. Men vi ska nog få det att funka. Vi måste!

Men det ska bli kul att få höra om alla studentberättelser, knasiga som vanliga, roliga som tråkiga. Höra historier om lärare och andra studenter. Få veta vad det är som väntar mig själv när jag väl börjar plugga igen nästa år (för jag ska bara ta ett sabbatsår).

Jo, men det här kommer nog gå. Får bara vänja mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0