Faktum, träningskläder och solbrillor

2011-08-24 11:40:00
Konsumtion

Köpte nya träningskläder igår också. De hade paketpris på Stadium, så jag slog till. En vindjacka, långa tights och en t-shirt för 499 kronor. Tänkte inviga det på min springtur och sedan ha jackan och byxorna på Midnattsloppet. T-shirt får man ju istället för nummerlapp.


Inne på Nordstan köpte jag en Faktumtidnig. Mest för att Håkan Hellström var på framsidan. Har redan läst intervjun. Mycket fin och mycket bra (precis som Håkan och Faktum är).


Och i söndags köpte jag de här brillorna som faktiskt är solglasögon. Har använt dem ungefär varje dag sedan jag köpte dem. Patrik tycker jag ser ut som Harry Potter, Wille tyckte jag såg lite ut som en arkitektstudent.
Jag tycker mest de är lite tuffa. Mest för att det är solglaögon som ser ut som vanliga glasögon. Kommer från h&m för övrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0