Lie and tell me you're happy och sjunger i regnet som Gene Kelly

2011-08-17 11:54:49
Min Dag

Igår åkte jag in till Göteborg tillsammans med Anna. Vi hamnade på Le Pain Français. De hade en glutenfri bakelse. Blev så lycklig att jag var tvungen att smaka på den. Dock var det lite hallonmousse i, men kliandet på tungan försvann efter några munnar Paris-te.


Anna.


Emma och hennes kompis kom så vi fick gå en trappa upp till ett större bord.


Och här är jag.


När vi fikat klart gick vi bort till Kungstorget och Daniel Lemmas spelning. Så himla mysig stämning!


När spelningen var slut gick vi tillbaka till det franska cafét. Jag och Anna beställde Nice-te. Som tur var beställde Anna före mig, för annars hade jag bett om att få najs-te.


Kristina och Jasmin var också med.
Och så gick vi tillbaka till Kungstorget och Movits!:s spelning. De kunde ha sänkt basen och de övrigt instrumenten lite, och hela publiken blev mer pepp på slutet. Annars var det en finfin spelning! Så himla snyggt klädda (fick inga bra bilder tyvärr). Åh, man dog nästan lite över skjorta, kavaj och fluga.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0