Måndag

2011-08-29 20:29:44
Min Dag

Gick upp klockan sju imorse. Tidigast på mycket länge! Inte ens när jag jobbat har jag gått upp så tidigt (tidigast kvart i nio). Anledningen till denna tidiga uppväckning var att jag skulle åka in till körskolan.
På lektionen gick det bra. Tyckte själv att jag har förbättrats men såklart finns det saker jag måste öva på (och komma ihåg - det är ju så många moment!) men det är ju inte helt omöjligt i vart fall!

Satte mig och pluggade lite teori i ungefär två timmar. Hann läsa alla kapitlen till första pärmen med frågor man ska gå igenom och att gå igenom frågorna.
Sedan hann jag inte så mycket mer än att börja på andra pärmen förrän det var dags för att gå till ett möte.

När mötet var slut satte jag mig i biblioteket (där jag hade tänkt läsa en tidning på franska men hittade Therese där så hon fick mer uppmärksamhet än tidningen) och väntade på att mami skulle komma.

Ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag åka hem till Patrik<3.
Ha en alldeles underbar måndagskväll! (:

(Om Midnattsloppet kommer när min syster har bestämt sig för att skicka bilder. Så kanske nästa år någon gång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0