Måndagsutflykt

2011-08-16 14:18:08
Min Dag

Igår åkte jag, Eme, mami, mormor, moster, kusin och kusinbarn (puh!) iväg på en liten måndagsutflykt.
Vårt första stopp blev hemma hos mormors 92-åriga (!) syster som var pigg och vig. Vi fikade och tittade på ett rådjur som åt äpplena som låg på marken.


När vi fikat klart åkte vi vidare till Ullared. Som flera hundra (eller tusen?) andra också gjort.
Visar i ett annat inlägg vad som följde med hem.


Klockan sju ställde vi oss äntligen i kassan och betalade. Då var vi så hungriga att det fick bli en snabb hamburgare innan vi åkte hemåt. (Eller till Patrik och lämnade saker han glömt och pussades lite för nu har han börjat sin utbildning på Chalmers!!)

Bilder tagna från Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0