Orolig måndagskväll

2011-08-30 17:45:18
Min Dag
Höll på att oroa ihjäl mig igår. Patrik svarade inte på mina sms och det brukar han göra hur full han än är, så jag började tänka att alla möjliga hemska saker hänt (jag gör det ibland när jag inte får tag i personer på natten). Ringde två gånger också, men han svarade inte. Och då blev jag ännu mer orolig.

Lugnade mig med att tänka att han kanske somnat hos någon kompis inne i Göteborg, vilket i så fall skulle vara bra men lite tråkigt eftersom jag satt hemma hos honom och väntade (och tittade på Svenska Hollywoodfruar med hans mamma).

Till slut ringde han och sa att han hade lämnat kvar mobilen i garderoben. En sådan otrolig lättnad.
Medan jag väntade på att han äntligen skulle komma hem satte jag mig i hans säng och tittade lite i hans mattebok. Och bara för skoj skull löste jag några uppgifter. Sådant jag blir glad av att få göra (matematik är bland det bästa!).

Och det var väl vad min måndagskväll ägnades åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0