Dan före dopparedan!

2011-12-23 10:01:45
Min Dag

Vi klädde vår gran igår och så här ser den ut nu. Det luktar gran i hela huset och när jag gick och lade mig i går fick jag känslan av att det skulle vara julafton när jag vaknade igen.
Men så är ju inte fallet, utan det är den tjugotredje idag och en del saker att göra (som att förbereda maten och städa). Dessutom ska vi åka in en snabb sväng till Kungälv för att fixa några småsaker.

Jag har ställt fram några tomtar och känner att det får räcka för i år. Har egentligen flera lådar kvar med tomtar i, men i år får de ligga kvar där, nerpackade.

Nu ska jag se på julkalendern!
Hoppas ni får en bra dag och en fin julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0