Julklappsinköpslördag

2011-12-17 19:00:41
Min Dag
Har varit i Göteborg tillsammans med hela familjen ungefär hela eftermiddagen för att köpa lite julklappar. Och lite annat. Har fortfarande några julklappar kvar som jag tänkte försöka köpa imorgon eller någon gång i veckan. Får se vilket det blir!

Efter ungefär fyra timmar av att gå runt i affärer var jag helt slut i huvudet. Alltså trött. Ville bara åka hem, men mamma och pappa skulle bara gå och titta i en enda affär till. Som tur var fanns det bänkar att vila på så länge.

Nu har jag fått äta middag och ligga och vila en stund (läs: fem minuter) så jag känner mig lite piggare. Tror jag har en liten förkylning på gång. Det känns så. Förhoppningsvis får jag lagt mig inte allt för sent ikväll och vaknar utvilad och utan förkylning imorgon.

Hoppas ni har haft en finfin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0