Min helg

2011-12-05 11:15:06
Min Dag
Hej!

Har haft lite saker för mig så jag har inte riktigt hunnit skriva. Och så har jag varit dålig på att ta bilder och därför väntat på att någon annan ska lägga upp bilder som jag kunde ta lite försiktigt. Men det har inte skett så det har inte blivit några inlägg, helt enkelt. (Dessutom glömde jag kvar min kamera igår, så de få bilder jag faktiskt tagit kan jag inte heller lägga upp än.)


I vart fall, i lördags var jag, Eme, mormor och mormors kompis på en konsert i Johanneskyrkan. Den konserten anordnas varje år och alla som skänker pengar (gåvogivare) till Stadsmissionen får fyra biljetter var så att man kan bjuda med tre personer.
Det var fint och mysigt och jätte duktiga sångare och musiker! Rös till i hela kroppen när operasångerskan sjöng. Åh, så fint!

I går var det andra advent och den firades med glöggmys tillsammans med bland andra Patrik, Anna och ett kompisgäng. Mysigt och fint!
Jag hade med mig en glögg med smak av choklad och chili. Den var riktigt god!

Hoppas ni hade en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0