Äntligen sportlov!

2011-02-11 21:52:22
Min Dag
Hej

Åh, äntligen har jag (och en hel del andra) fått sportlov! Så himla, himla härligt! Kände mig riktigt skoltrött och var inte särskilt pepp på någonting.
När jag kom hem idag fick ajg intala mig själv att jag inte behövde plugga någonting. Faktskt riktigt skönt känsla! Fick för mig att jag ville kolla på Ugly Betty men eftersom Patrik inte är här kunde jag inte se den.

Men vid sju-tiden fick jag ett sms som påminde mig om att jag har psykologiinlämning idag. Eller själva meningen med sms:et var väl inte att det skulle påminna mig, men det blev så ändå (: .
Så nu sitter jag och filar lite med det medan jag får feedback från min fina pojkvän och ska snart, snart lämna in den. Sedan är jag fri för ikväll, igen! Fast det blir nog ändå att jag går och lägger mig, ska nämligen upp och träna imorgon.

Idag hade jag förresten bakat till kemi-fikat. Det blev semlor! De såg väl inte så himla superrunda ut, men de var goda i vart fall!

Nej, dags att ta mig tillbaka till psykologin och de olika perspektiven.
Ha ett underbart och fint lov! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0