Fredag

2011-02-25 18:47:05
Min Dag
Äntligen fredag idag. Den här veckan har gått så himla snabbt, kan inte riktigt att det var fem dagar sedan jag det var måndag. Känns som att det var igår eller förut idag ungefär.
I vilket fall så är det skönt med helg och lite ledighet. Eller det beror väl på hur man defenierar ledighet. Jag har kemi att plugga och engelska att skriva. Men jag kan gå upp och gå och lägga mig när jag vill i vart fall.

Idag hade vi ett engelskaprov på ordbildning. Det gick inte superdupermega-lysande men inte heller superdupermega-dåligt utan någonstans däremellan. Får se resultatet när jag får tillbaka det.

Nu ska jag sätta mig med kemin en stund tänkte jag. Skulle ha gjort det direkt när jag kom hem för då hade jag sluppit göra det nu, men datorn var helt enkelt mer lockande just då ...
Ha en fin fredagskväll!


En av de första bilderna jag tog med den nya kameran. Det är glaset på en busskur som har fått lite fina kristaller på sig, ifall man inte skulle se det.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0