Halsont

2011-02-13 22:21:21
Min Dag

Har lite ont i halsen och öronen. Jag hoppas så himla mycket att det inte blir värre under natten. Skulle vara så himla, himla typiskt om det skulle bli så. Just imorgon...
Men som sagt hoppas jag att det ger med sig under natten så att jag känner mig pigg och frisk som en nötkärna imorgon.

Sitter för tillfället och kollar igenom inlägg på bloglovin'. Har inte hunnit vara på bloglovin' under hela skolveckan så i fredags när jag satte mig där en stund hade jag nästan 300 inlägg och det äldsta var från förra torsdagen. Men nu börjar jag komma ikapp. :) I skrivande stund är det 177 olästa inlägg. Hinner inte gå igenom alla idag, men jag kommer nog avverka en del i vart fall.
Ha det bra! (:


Två är gammal bild. Så roligt att kolla på gamla bilder och se hur mycket man själv och andra har förändrats och säga "Men herregud! Vad har de på sig?".

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0