Längtar till imorgon!

2011-02-13 22:01:27
Min Dag
Godkväll

Åh, jag längtar så till imorgon! Det är ju alla hjärtans dag imorgon och då ska jag och min fina Patrik checka in på hotell och bo där till på tisdag. Vi ska också gå ut och äta och sedan avslutas kvällen med bio! Vi ska se The Tourist, alltså inte någon ulitmat alla-hjärtans-dag-film men de brukar ju vara lite halvtrista ändå.
Åh, jag är övertygad om att det här kommer bli finfinfint! ((:

Idag har jag inte gjort något spektakulärt direkt. Åkte in till Göteborg en snabb sväng tillsammans med Patrik och köpte en almancka (på tiden!) och kikade lite efter saker till balen, men jag hittade inget. Men klänningen, det svåraste, är ju avklarat så det andra får komma när jag hittar det helt enkelt. :)
Har pluggat lite också. Gjorde klart engelskan som jag låg lite efter med och gjorde halva franskaläxan. Skönt!

Men åh vad jag längtar till imorgon! Och om ni frågar Patrik verkar han mest längta efter hotellfrukosten, haha!
Ha en fin söndagskväll, eller natt rättare sagt ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0