Plugg, plugg, plugg

2011-02-09 21:05:27
Skolan
Hejhej

Har av någon konstig anledning fått för mig att det är torsdag idag. Fast det hade i och för sig varit lite skönt för det hade varit en dag närmare helgen och lovet.

Just nu känns det som att vi har så himla mycket att göra i skolan att jag inte har tid med så mycket annat (förutom att gå på kalas då och då). Eller så är det bara jag som pluggar "för mycket" om man nu kan göra det.

Har fysikprov imorgon på växleström och magnetfält. Känns som att jag har någorlunda koll i vart fall och jag orkar inte plugga mer på det ändå. Ska hålla ett litet, litet tal på svenskan imorgon tillsammans med Wille. Inte något avancerat men jag måste ändå öva litegrann, vilket jag ska göra innan jag går och lägger mig och imorgon på bussen. Det lär räcka.

Har psykologiinlämning till fredag och jag börjar så smått bli klar med den. Ska läsa igenom det några gånger till och lägga till/ta bort saker och sedan ska den nog vara i godtagligt skick. Till samma dag har jag nästan 100 glosor i franskan (om man räknar med alla feminina och maskulina former) men de känns det som jag har koll på och det är himlans skönt för det hade varit lite jobbigt och tragligt att plugga in nästan 100 glosor på två dagar.

Nu ska jag öva lite på tvärflöjten och sedan öva på mitt lilla tal och sedan får det vara nog med plugg idag.
Ha en finfin onsdagskväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0