Söndag

2011-02-06 16:01:07
Min Dag
Hej!

Idag blir det en pluggdag igen. Tråkigt (saker som man måste göra och när det är mycket att göra blir det tråkigt) men behövligt. Känns som jag börjar fatta fysiken litegrann också. Eller fattar och fattar, jag klarar uppgifterna hyfsat i vart fall.

Idag kommer min fina, fina Patrik hem från sin skidresa i Hemsedal. Det dåliga är att jag inte vet när han kommer hem idag (och om vi alltså kan ses eller inte) för han har inga pengar på sin mobil.
I vilket fall så vet jag att vi kommer ses imorgon och han kommer sova här eller jag hos honom, får se vilket det blir! Åh, jag har sovit ensam i snart en hel vecka. Usch.

Igår var vi hos mormor på ett litet 80-årskalas. Tänkte slänga upp några bilder senare.
Provade en balklänning som min kusin hade när hon gick på bal. Kände mig lite som askungen faktiskt (balklänningen var blå och lång). Den var lite för stor men det verkade som om vi kunde sy in den lite. Men jag ska kolla på minst en klänning till och så får jag se vilken det blir :) .

Tillbaka till pluggandet.
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0