Biljetten köpt!

2011-01-28 17:42:26
Min Dag
Hejhej

Åh, jag hämtade ut biljetterna till Håkan Hellström-konserten idag! Så himla pepp och så himla glad över att jag ska gå på två Håkan H-konserter innan studenten! Dessutom är den första konserten i år på samma dag som jag har slutprov i Kemi B, vilket betyder att det blir lite som en belöning för mig själv att jag (förhoppningsvis) klarade av kursen och för att fira det hela. Finns knappt något bättre sätt att fira det på!
Och har man inte varit på någon av hans konserter så tror jag inte riktigt att man förstår för det är något alldeles speciellt.
Åh, längtar så himla mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0