Fredagsshopping

2011-01-07 21:37:03
Konsumtion

Fick ju en duschgel (?) och body butter från Body Shop i julklapp, men då det inte riktigt var "min doft" köpte mami body butter:et och Eme duschgelen av mig. Och för de pengarna (ungefär) gick jag och köpte de här två istället.
Duschgelen doftar helt underbart av mango! Åh! Och body butter:et ska väl lukta som blåbär men luktar mer som  den yoghurten med fruktbitar i som jag åt när jag var liten, fint i vart fall!


Och en väska, som är brun egentligen men ser svart ut på bilden. Är ungefär som min förra väska men ändå inte riktigt. Behövde verkligen en ny väska då min gamla (som jag kan ha till skolan) har tappat axelbandet (eller det gick av när jag hade för tunga saker i väskan) och jag undrar vilken dag som handtagen kommer gå av...

Och det var som fick följa med mig hem idag. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0