Frukostdags

2011-01-03 12:00:00
Min Dag
Hallå

Vaknade vid tio i morse men tänkte att jag bara skulle ligga kvar i sängen en liten stund till. Jag somnade visst om för när jag tittade på klockan igen var den elva. Oh well, jag har ju lov ändå.

Idag blir det stora pluggdagen. Ska plugga så mycket matte jag känner att jag orkar (vill verkligen få mvg i matte D!) och sedan ska jag börja skriva på inledningen till min och Willes projektarbets-uppsats.
Och om jag orkar/hinner ska jag städa mitt rum. Men det känns som om att jag inte kommer att göra det dock. Men vi får väl se. Ska hänga ut mina sängkläder i vart fall, för det är massa katthår på lakanet (efter att en viss Elsa-Sara legat i sängen..).

Men först: frukost!
Ha en underbar måndag mes amis!


Har lagt in alla bilder från kameran till datorn nu så det kanske kommer upp ett inlägg med bilder från nyår idag, eller så kommer det upp en annan dag. Det blev visst lite fler än vad jag trodde (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0