Lördagsmys

2011-01-15 19:44:40
Min Dag
Hej

Igår kväll var vi som sagt på en fest för att fira att en klasskompis fyllt arton år. Super kul! Skriver mer om det imorgon när jag kommer hem till mig igen och kan lägga in bilder och så.
Bestämde mig för att inte åka hem idag för jag har lyckats få ont i halsen (kan dock bero på att man fick skrika istället för att prata när man skulle konversera) och lite snuvig, har alltså en förkylning på gång. Hoppas den inte blir långvarig bara! I vart fall så har den gjort mig lite matt så jag vill stanna inne i värmen idag och bara vila. Det blir ingen träning för min del imorgon som jag hade tänkt utan kroppen får vila upp sig lite först.

Idag blir det lördagsmys med pojkvännen. Supermysigt! :)
Ha en underbar lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0