Mat och spotify

2011-01-27 17:45:39
Min Dag

Patrik kom precis hem nu så det blir strax mat! Yes. Inte jätte hungrig men det är alltid gott med mat (om man inte är supermätt, vill säga).

Har för övrigt funderat ett tag på om det är värt att skaffa spotify premium. Jag vill inte ladda ner musik längre (gjorde det förut, men tycker numer att det är fel för jag tycker artisterna ska få betalt för det de gör) och då finns det bara spotify eller att köpa en massa album om jag vill lyssna på annan musik än den jag redan har på min dator.
Och eftersom jag också numer har en android-telefon där jag kan ha spotify så känns det som att det är ännu lite bättre med att ha spotify premium.
Det enda är att det kostar 99 kronor i månaden, fast jag får ju å andra sidan nästan all världens musik och slipper reklam. Och idag fick jag ett sms från halebop där det stod att om man vill ha spotify premium så kan det dras av från mitt kontantkort varje månad och jag kommer alltså slippa åka in till Göteborg för att köpa det på pressbyrån eller 7eleven.
Ska diskutera lite mer med min pojkvän om det, han kan komma med något smart svar och så får jag se.

Nä, nu ska jag gå och se på tv med min pojkvän. Mys!
Ha en finfin torsdag!

Vi firade ett år och åtta månader i måndags för övrigt. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0