Mattepluggdag

2011-01-02 14:29:12
Min Dag
Hej

Andra dagen på året idag och den har jag spenderat hittills hemma hos Patrik. Ska snart ta bussen till Ytterby där mami ska hämta upp mig. Kommer bli första gången på året jag ser någon i min familj (låter så längesedan när man säger så, haha. Lite samma på nyårsafton när man kan säga att "äsch, det gör jag nästa år.." när man egentligen menar "imorgon"). Sedan bär det i vart fall av att hämta Eme hos en kompis och sedan hem.
Väl hemma blir det matteplugg. Har tagit med mig några andra skolböcker hem över lovet (som franska och fysik) men som det ser ut nu kommer de nog ligga orörda tills skolan börjar igen.

Så, där har ni mina intressanta planer för dagen.
Ska ni göra något skoj idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0