Nyårsbilder

2011-01-03 15:20:00
Tillbakablickar

Innan vi gick till nyårsfesten åt vi mat hemma hos Patrik. Här är min sista-minuten-förrätt (de andra fick hummersoppa med bröd till och eftersom Patriks föräldrar inte hade vetat att vi också skulle äta med dem hade de inte tänkt på att göra något som var glutenfritt). Supergott i vart fall!
Till huvudrätt åt vi lax med pressad potatis och fetasallad (mums!). Jättegott!


Och här har ni mig med lockigt hår (som Eme fick göra på mig, det är ju jätte svårt att göra på sig själv!). Kände mig lite som Maria Montazami.

På väg till nyårsfesten. Patriks kompis fick komma och möta oss för vi visste inte vart den var någonstans.


När vi kom dit satt några och spelade det här spelet. På vissa klossar stod det exempelvis "ta två shots". Jag var med i en omgång men jag fick bara ta en enda kloss för de som var efter mig välte det och då var spelet slut.

Och det var alla bilder, tyvärr. Men jag ser det som ett tecken på att jag hade roligt och inte tänkte på att ta upp kameran!
Vid tolvslaget gick vi ut och skålade i champagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0