Plugglördag

2011-01-29 14:28:22
Min Dag
Hej!

Imorse gick jag och Emelie på ett spinningpass. Det var första gången för Eme så hon kommer ha rejäl träningsvärk imorgon, gott!
Jag har inte tränat på ett tag så jag kommer väl också känna av det litegrann imorgon. Men det är mest skönt, för då vet man att man har tränat duktigt!

Den här lördagen blir en pluggdag, fastän jag inte riktigt känner för det. Men vi har fysikprov vecka sex, och eftersom jag inte riktigt har fått kläm på vad det är vi håller på med är det bäst att plugga på det. Dessuom har jag några läxor, i bland annat svenskan, som jag behöver göra.

Ikväll tänkte jag försöka ta mig till Patrik (eller få hit honom), men det beror på vad han ska göra sedan. Så vi får se hur det blir med det.
Neej, nu måste jag sätta igång.

Ha en finfin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0