Thank God It's Friday

2011-01-14 14:47:37
Min Dag
Hejhej
Har varit jätte trött hela dagen idag och har bara väntat på att jag ska få gå hem (till Patrik) och nu har jag äntligen fått göra det! Har haft så ont i huvudet med (som nog beror på att jag inte har sovit tillräckligt..), usch.

Höll på att glömma
av min tandläkartiden imorse. Eller jag hade glömt av den, tills jag tittade på klockan under franskalektionen, såg att den var kvart i nio och tänkte efter om det inte var något jag skulle göra klockan nio.
"Oj, jag ska till tandläkaren nu!" sa jag och började plocka ihop mina saker. Hade jag kommit på det fem eller tio  minuter senare hade jag kommit försent, så det var skönt, men lite märkligt, att jag kom på det just då.

Jag och Wille var duktiga och gjorde lite på vårt projektarbete efter skolan. Deadlinen hade blivit flyttad från idag till den fjärde februari, vilket vi fick reda på när vi kom tillbaka efter jullovet och hade den inte blivit flyttad hade vi fått sitta med det till klockan fyra idag (skulle jag i vart fall tro). Idag hade jag dock inte orkat det (fast jag hade ändå tvingat mig själv att stanna kvar samt att inte somna).

Ikväll ska vi ju på fest. Är riktigt pepp faktiskt! Känner på mig att det kommer bli superkul (och om inte får vi väl åka hem...). Och för att inte somna någon gång under kvällen eller vara trött och tråkig tänkte jag ta mig en liten tupplur senare, så att jag är någorlunda pigg ikväll.

Ha en finfin fredagskväll, mes amis!

Hej hej.



Kommentarer
Postat av: Adam

Jag är övertygad om att det var Robinson Cruse som myntade uttrycket thank God its Friday!

2011-01-14 @ 16:45:24

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0