Tisdag (och katten som äter med tassen)

2011-01-04 13:16:41
Min Dag
Hej på er!

Jag har pluggat matte från frukosten till lunchen idag, så nu tänkte jag att jag gör ett litet avbrott och gör lite annat en stund. Eller egentligen tänkte jag skriva ut en formellsamling (papper med olika formler på som man får ha med sig på provet) så jag vet vilka formler som står med och vilka jag behöver lära mig utantill. Men så var det lunch och jag tänkte att det passade att ha ett litet avbrott nu, ska fortsätta plugga mera sedan.
Händelserik dag, inte sant?

Gör ni något spännande idag som ni vill dela med er av? :)
Ha en finfin tisdag, mes amis!

Och såhär äter Elsa-Sara frukost/lunch/middag/kvällsmat/mellanmål (om hon inte får tonfisk, vill säga). Med tassen och gröper ur maten istället för att stoppa ner huvudet i skålen som andra katter.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0