Träningsvärk och matte

2011-01-10 10:58:08
Min Dag
Godmorgon

Var ju och tränade igår på friskis och det var himlans skönt faktiskt! Efter tjugo minuter tittade jag på klockan och tänkte "neej, är det mer än halva passet kvar!". Men jag klarade mig igenom hela utan att fuska (eller okej, jag fuskade på armhävningarna men det gör jag alltid för det är så himlans jobbigt).
Så idag har jag träningsvärk i ungefär hela kroppen, fast mest i rumpa och ryggen. Skönt att känna att man lever!

Igår kväll kom jag på att vi hade ju franska-läxa till fredag också. Lite glosor som jag ska lägga in nu, läsa en text och göra några uppgifter. Det andra utöver glosorna får vänta tills matteprovet är gjort på onsdag.
Idag blir det matteplugg hela dagen igen.

Men först, frukost!
Ha en finfin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0