Vårlängtan

2011-01-18 15:43:46
Min Dag
Hej

När jag gick till bussen idag vid tio-tiden var det så himla fint väder ute och snön har börjat smälta/regna bort. Kändes som att våren var på väg (fast jag gissar på att det kommer komma mer snö så jag vågar inte hoppas på vår förrän april har kommit) och för att fira det hade jag på mig mina converse (som jag hade igår också). Så härligt att kunna använda andra skor än stövlar och kängor och andra varma skor. Dessutom slängde jag på mig ett par chinos. Har bara haft på mig strumpbyxor och leggings under hela vintern (hade väl jeans någon dag om jag inte minns fel).
Såg förresten grönt gräs idag för första gången på länge nu när jag gick hem från bussen.
Åh!
Längtar super-super-mega-mycket efter vår nu!

Oh well, idag blir det matteplugg för vi har slutprovet imorgon! Det känns rätt okej ändå, känns som att det kan gå vägen helt enkelt :) , och det är ju skönt. Men att plugga lite till lär nog inte skada.

Ha en finfin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0